من ِ عکــــاس

شکار لحظه ، بازی با دنیا توسط تصاویر

من ِ عکــــاس

شکار لحظه ، بازی با دنیا توسط تصاویر

من ِ عکــــاس
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
تبلیغات

دود و آلودگی

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۸ ب.ظ

دود و آلودگی

۹۱/۱۰/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد پورنفیسی

آلودگی

دود

من

عکاس

نظرات  (۱)

سلام
ممنون از دعوتتون
عکس هاتون رو دیدم
ایده های خیلی خوبی در ذهن دارین
و ایده داشتن مهمترین اصل کار تو هر هنری و از جمله عکاسی
چند تا پیشنهاد دارم:
1- نرم افزارهای عکس، مثل فتوشاپ یا پیکاسا، لایت روم و ... رو جدی تر بگیرین
همه ی عکس هاتون اگه ادیت بهتری داشته باشن دو برابر زیباتر میشن
2- بیشتر عکس ببینید تا ایده هایی که دارین پرورش پیدا کنه
مثل گالری عکس سایت عکاسی، یا گالری عکس سایت چیلیک
و...
:) عکس جدید گذاشتین خبر بدین
یاعلی
پاسخ:
درود بر شما
از تعریف شما سپاسگذارم
و صد چندان از راهنمایی های به جا، اطاعت امر
موفق و مؤید باشید.
بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی